Retraction from the Jerusalem Post

We would like to bring to your attention that on Friday, June 21, the Jerusalem Post erroneously printed that one of the people associated with the ongoing investigation of the chief Rabbi of Israel is the director of ATZUM. We immediately made them aware of this error. As a result they removed the mistake from their website and printed the following in Sunday’s print edition:
 
The Jerusalem Post in its Friday print and electronic editions erroneously reported that one of the parties to the ongoing investigation of the chief rabbi is connected to ATZUM – Justice works. That individual has absolutely no connection to ATZUM. We sincerely regret the error.