עצו”מ השיקה את “קרן פיית השיניים היהודית” לנפגעי טרור ישראלים

עצו”מ השיקה באופן רשמי את “קרן פיית השיניים היהודית”, יוזמה שמטרתה לתת מגוון רחב של טיפולי שיניים לנפגעי טרור ומשפחותיהם, שאין ביכולתם לשאת את הוצאות הטיפולים, ואינם מכוסים בפוליסת ביטוח לרפואת שיניים.

בנוסף למימון טיפולי השיניים של 10 עד 15 נפגעי טרור בשנה, הכוללים טיפולי שיניים תקופתיים, טיפולי שורש וטיפולי חניכיים, היוזמה שואפת לאתר ולגייס רופאי שיניים ישראלים וספקים דנטליים שיציעו את שירותיהם במחיר מוזל עבור נפגעי טרור ומשפחותיהם.

“חומרת הפגיעה בנפגעי הטרור גורמת לכך שהם סובלים לעתים קרובות מבעיות דנטליות חמורות המחייבות טיפול מיידי ומערכתי. כמו כן, מצאנו כי אירוע מוות או פציעה גם גורם לכך שהמשפחות לא יוכלו להרשות לעצמן אפילו את טיפולי השיניים השגרתיים”, כך אומר הרב לוי לאור, מנכ”ל ומייסד עמותת “עצו”מ”.

“לאחר השקת היוזמה הייחודית הזו, עצו”מ תוכל לספק לאנשים הללו סיוע כספי ומעשי ולאפשר להם לזכות לכל טיפולי השיניים החיוניים.”

“קרן פיית השיניים היהודית” הינה פרי מחשבתה של רחל רודמן, דארה פרידמן-ווייס ודינה רפפורט- סטודנטיות לתואר שני שהעבירו את השנה האחרונה בלימודים ובהתנדבות בישראל. השנה, שלושת הנשים לומדות בניו יורק, במסצ’וסטס ובוושינגטון הבירה בהתאמה, והחלו לגייס תרומות לפרויקט, כשהיעד לגיוס עד לסוף שנת 2012 עומד על  50,000 דולרים. עצו”מ מנסה לאתר תורמים נוספים בכדי להגביר את פעילותה.

“אף שבמקור מטרתי הייתה פשוט להיפגש עם הסטודנטים ולדון בפרויקטים של עצו”מ ובנושאים שעמם אנו מתמודדים בעבודה עם לקוחותינו, מהר מאוד גיליתי שזה הרבה יותר מזה”, אמרה קרין לונדון, רכזת פרויקט נפגעי הטרור ע”ש רוברטה.

“הסטודנטים בחרו לקחת חלק פעיל בפרויקטים שלנו, שהתמקדו במתן מענה לצרכים הדנטליים של נפגעי הטרור. הם קיבלו על עצמם משימה- למצוא פתרון לבעיה הזו. אני מתמלאת בהשראה כשאני רואה סטודנטים צעירים שמתמסרים לפרויקט כזה מתוך מחויבות ללוות אותו עד הסוף.”

Speak Your Mind

*