הודעה מטעם לוי לאור: צעד קדימה

ועידת השרים של הכנסת הצביעה פה אחד ב-12 לפברואר, וב-15 לפברואר אושרה קריאה טרומית של הכנסת של חקיקה הקובעת כי תשלום עבור שירותי מין הינו מעשה לא חוקי. יש בכך ניצחון של כל אלה המבקשים לשחרר את ישראל מהרוע של סחר במין וההשפלה של נשים וילדים. המסר ברור: גוף האדם כבר לא עומד למכירה בחברה נאורה; הסחר בשירותי מין וזנות הם כבר לא עסק חוקי ברחובותינו; ולקוחות האונסים שפחות מין והופכים נשים וילדים לקרבנות של כוחם המעוות הם פושעים.

אני חוגג החלטה זו יחד עם חברת הכנסת אורית זוארץ, שקידמה את החקיקה; עם חברת הכנסת זהבה גלאון שהניחה את התשתית למאמץ זה בכנסת; עם שר החינוך גדעון סער שפילס דרך בסבך הפוליטי כדי לתמוך במאמצים אלו; עם הרבה ארגונים ומתנדבים דאגו לפרסם צעד זה בקהל הרחב; ויותר מכל עם צוות עצו”מ, משרד עו”ד כבירי-נבו-קידר והמטה למאבק בסחר בנשים שניהלו את מסע המידע, הפעילות המשפטית ופעולות הלובי שהביאו לתוצאה זו. כפי שציינה חברת הכנסת זוארץ בפנייתה לכנסת, עצו”מ הובילה את המאבק לחקיקה ואכיפה.

אנו גם מודים לכם, תומכי עצו”מ ושותפינו להצלחה זו.

אסור לטעות – יש עדיין הרבה לעשות. אנחנו צריכים את המשך תמיכתכם כדי לוודא שהכנסת ורשויות האכיפה והחוק יפעילו את סמכותם כדי לעצור, להעמיד לדין ולהעניש את הסרסורים, הסוחרים והלקוחות, שבמשך זמן רב מדי הפכו את שכונותינו לסביבה נוחה לבתי בושת ומכלאות עבדים המהווים בושה וחרפה לחברה שלנו. יום חדש מפציע, ואני מודה לכל החברים של עצו”מ על שהכניסו את האור ועל פעולותיהם להרחבת קשת השפעתה על החברה הישראלית.

בתודה,

הרב לוי לאור

מנכ”ל מייסד, עצו”מ

Speak Your Mind

*