זכתה בפרס הפרסום ללא מטרת רווח של שנת 2012 על הקמפיין של עצו”מ Y&R Israel

עצו”מ גאה להודיע כי חברת הפרסום Y&R Israel, המשתפת איתה פעולה, זכתה מוקדם יותר החודש בפרס המצוינות ‘Gold Effie’ לשנת 2012, על קמפיין פרסום ללא מטרות רווח. הזכייה היא על פיתוח קמפיין לפרויקט ‘Women To Go’ של מטה המאבק לסחר בנשים. הפרויקט משותף לעצו”מ ולמשרד עו”ד כבירי-נבו-קידר.

הקמפיין פועל להעלאת המודעות הציבורית לסחר בנשים ולזנות בישראל על ידי חשיפת השחתת הכבוד האנושי במרחב הציבורי. הקמפיין מציב דוגמניות בחלונות ראווה בתור ‘סחורה’ – כולל תגיות מפורטות עם מחיר. בחוץ עומדים מתנדבים המיידעים את העוברים והשבים המופתעים כיצד יוכלו להשתתף בקמפיין נגד סחר בנשים.

הקמפיין הראשון של ‘Women To Go’ התקיים בתל אביב באוקטובר 2010, וזכה לסיקור תקשורתי בינלאומי נרחב וזוכה פרסים. זה סייע להעלאת המודעות לגבי החקיקה המוצעת להפיכת צריכת שירותי מין לעבירה פלילית.

“הזכייה בפרס האפי הבינלאומי – הפרס היוקרתי ביותר בענף הפרסום – עבור שיתוף הפעולה הייחודי הזה, מהווה הישג עצום עבור חברת Y&R Israel ועבור כל אנשי מטה המאבק”, אמר הרב לוי לאור, המנכ”ל המייסד של עצו”מ.

“חיוני מאד שנמשיך את ההרצה הבינלאומית של קמפיין ‘Women To Go’ וניזום יוזמות חדשות להעלאת המודעות כדי להבהיר באופן חד משמעי שחברה שסובלת סחר בגוף של נשים בעצם מפחיתה את הנשים לסחורה בלבד”.

ההערכה היא כי כ-10,000 אנשים מאולצים לתוך הזנות בישראל, מתוכם כ-5,000 קטינים. ישראל הינה מדינת יעד ליותר מ-25,000 קרבנות של סחר בנשים מאז שנות ה-90′. רוב הנשים שדורדו לזנות ושפחות המין בישראל סובלות אלימות משמעותית מידי הלקוחות, הרוכשים והסוחרים שלהם. לקוחות אלו מגיעים מכל פלח בחברה ומכל קבוצה אתנית, דתית וסוציו-אקונומית.

“הצעד הראשון ליצירת שינוי הוא יצירת מודעות, והקמפיין של ‘Women To Go’ היא שיטה יעילה ביותר הממחישה באופן ברור את זוועות הזנות – מה המשמעות לגבי מי שסובל מדיכוי ומה זה אומר על העולם בו אנו חיים”, כך אומרת קיילה זכר, מתאמת הפרויקטים של מטה המאבק. “אסור לנו להרשות שעבדות אנושית וזנות יישארו לוטים בערפל. אנחנו חייבים להפנות זרקורים אל ההפרות הבוטות האלה של זכויות אדם, ולעודד שיח וחקיקה שיסיימו את הרוע הזה”.

פרסי אפי מהווים הכרה במאמצי הפרסום הבינלאומיים היעילים ביותר לאותה שנה. מאמצים אלו כוללים כל צורה של תקשורת שיווקית התורמים להצלחה של מותג. מאז 1968 הזכייה בפרס אפי הפך לאמת מידה בינלאומי להישגים בענף הפרסום.

בשנת 2003, עצו”מ חברה יחד עם משרד עו”ד כבירי-נבו-קידר (www.knklaw.com ) כדי להקים את מטה המאבק לסחר בנשים. מטרת המטה הוא לסייע לישראל לשים קץ לסחר בנשים המתקיים בתוך גבולותיה. מטה המאבק פועל ללא לאות כדי לשכנע ולחנך ארגונים ציבוריים וממשלתיים להתעמת ולבער את העבדות המודרנית בישראל. המטה פועל להשגת רפורמות בנושאים של מניעה, סגירת גבולות, הגנה על נשים נמלטות והעמדה לדין של סוחרים וסרסורים.

Speak Your Mind

*